Efter regn kommer solsken

Ja, det är väl så det heter. Efter att ha varit down några veckor är det just nu mer up. I veckan har temperaturen varit mer human, så vi har kunnat promenera varje dag. Tre av dagarna fick vi dessutom sällskap vilket var väldigt trevligt! Igår bjöd stan på ett strålande vinterväder, det kliade ordentligt i ridmusklerna kan jag ju säga! Istället fick jag nöja mig med att promenera 1,5 h runt broarna.

Idag har jag och Tommy bakat semlor inför tisdagens träff hemma hos oss. Eventuellt ska vi se på hockey i ikväll, hurra... Jag får lägga ögonen på skatten istället, för hur mycket jag än tittar på honom så kan jag inte titta mig mätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0