Ett inlägg fyllt av tack #2

Efter 811 dagar i Skåne har jag och Tommy landat i Skellefteå. 160 mil bakom ratten i en fullpackad bil och i ett fullpackat släp. Skåne har gett mig massa fina minnen och jag har träffat massa fina människor. Och Pajas såklart, min tid i söder hade inte varit densamma utan honom, som han har förgyllt min tillvaro! Precis som när jag lämnade Umeå vill jag även nu rikta strålkastarna till de personer som förtjänar ett tack:

Skåne/Helsingborg/Landskrona/Eslöv - tack för härliga sommardagar, klara höstdagar, ljusa vårkvällar och fullkomligt förskräckliga vinterdagar!

Julia - tack för en härlig sommar på Adolfsberg, galna torsdagar på Solängen och alla mysiga fikatimmar!

Anna och Josefin - tack för att jag fick bli en del av Final Fjordstall, så roligt jag har haft med er!

Avdelningslaget - tack för att jag fick bli en del av laget och för de träningstimmar vi fick tillsammans.

Rehabenheten Eslövs kommun - tack för allt ni har lärt mig och för alla trevliga kafferaster.

Anna W - tack för trevliga födelsedagsfester, för alla roliga saker vi har hittat på och för att du finns!

Pajas - tack för allt, ord är överflödiga.

Tommy,  min kärlek - tack för att du står vid min sida i vått och torrt, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0