Skåne har helt klart sina fördelar!

Jag låter bilden tala för sig själv.

 

En annan fördel är att våren kommer tidigt. I helgen har det varit vår, på riktigt, så som jag tror att våren egentligen ska vara. (och inte vår-vinter som jag är van) Solen har värmt, jag har gått runt i stallet utan jacka och vintervantarna har åkt av. Igår red jag till och med i de tunna fleece-vantarna, vilken känsla jag fick då! Idag körde jag och Josefin Pajas och han var en strålande körhäst.

 

Efter stallet rullade jag ut cykeln för en premiärrunda, det var inte roligt kan jag säga. Det var sjukt jobbigt. Till och med så jobbigt att jag på fullt allvar funderar på att stryka mig ur Vätternrundan, men jag ska inte ge mig efter första träningsturen utan att ge det ett par timmars och mils träning innan jag bestämmer mig. Vi får se var det landar.

 

Nu ska jag iallafall parkera i soffan framför Solsidan med lite glass och blåbärspaj, ha det bra, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Aaaah! Där är din Lamicell i fjordfärger! Funderade som hur den riktigt såg ut :P Snygg! Ja, nog är det skillnad på din vår och våren här. Vi packade ihop familjen idag och tog en skidtur på isen. Gissar att det är lite svårt i Skåne :)

2011-03-06 @ 23:39:32
URL: http://jagochminlillafamilj.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Tack snälla!

Man är ofta ganska självkritisk och tycker alla andra har det så mycket snyggare,så självklart värmer det att höra =)



hoppas ni har en kanondag!

2011-03-07 @ 09:11:39
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0