Så kom förkylningen även till mig

Med buller och bång må jag då säga. Inte helt oväntat med tanke på att alla mer eller mindre har varit förkylda till och från senaste tiden. Igårkväll på ost- och vinkvällen hos Anna kände jag hur det började tjocka på sig i näsan och nu är den så täppt att jag knappt kan andas. Jag letade förtvivlat efter nässpray när jag kom hem inatt, men som vanligt har vi inget hemma.

Efter att ha dammsugit, tvättat hästkläder och handlat veckans middag är jag helt slut. Jag ska lägga mig på soffan, dricka honungste och titta på Desperata Husfruar, det är jag värd!

 

Fina fina taxen Wilma som fick sy några stygn efter att ha blivit attackerad av två andra hundar i fjällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0