Veckan som gått

Den här veckan har sett ut ungefär som alla andra veckor.
I måndags tränade både jag och Tommy på Friskis, det blev benstyrka och följande träningsvärk. Varje morgon har jag varit sjukt trött, vet inte varför. Ibland har jag släpat mig upp och pysslat på här hemma i lugn och ro med en kaffekopp och Dagens Nyheter. Ganska mysigt att läsa tidning på morgonen!

Onsdag, fredag och lördag var jag i stallet och red Pajas. Roligt som vanligt. Igår hade vi stallfix så det blev en riktig långdag i stallet som avslutades med pizza. :) Vissa dagar är jag sugen på en egen häst och jag funderar på vad det är för häst jag vill ha. Andra dagar tänker jag att det är helt omöjligt för mig att ha en egen häst, jag har varken tiden eller pengarna och dessutom en allergisk sambo... Nåväl, drömma kan man alltid göra.

Jag har också klickat hem ett par nya löpskor som jag hoppas mycket på. Kanske ny teknik kan göra löpning möjlig för mig så jag slipper ha ont överallt. Jag försöker stretcha lite varje dag för att bli smidigare till ridningen också.

En ny vecka påbörjas imorgon och den är fullspäckad av trevligheter, så som klippning (i Helsingborg), Pajas, date med Julia och buggkurs. Full fart med andra ord, tur att jag bara jobbar 75 % just nu för annars skulle jag inte hinna med livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0