Tar ett nytt tag!

Jag tar ett nytt tag och försöker skriva lite här, även om jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om. Kanske ska jag göra detta till en mat/tränings/vikt-blogg som så många andra bloggar handlar om? Eller kanske om mina dagar med Pajas? Mat och vikt (och träning) och Pajas upptar stora delar av min tillvaro. Och Tommy såklart, för vad vore livet utan honom?

På tal om träning så släpade jag mig till Friskis idag, första gången på flera veckor. Det var trångt och mycket folk i gymmet så det var lite omotiverat. Blev lite rygg och magträning och cykling för att mjuka upp kroppen efter gårdagens snowboardåkning i Vallåsen. Tyvärr har jag en fot som spökar, helt oprovocerat har den gjort ont i flera veckor utan att bli bättre så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Nåväl, ett trevande försök till att krafsa ner några tankar, väldigt spridda och ostrukturerade, men det är så jag känner mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0