Hemavan - bokad och betald

Yeeey, nu har vi (eller jag) bokat flygbiljetter till vårvinterns fjällsemester i Hemavan tillsammans med nästan hela min familj. Sjukt kul ska det bli! Då ska jag minsann kunna åka bräda ordenligt när veckan lider mot sitt slut. Jag har just tryckt i min en baconinlindad kycklingfilé som agerar middagsmat idag, tänkte bege mig till gymmet lite senare och styrketräna. Hoppas det inte är lika mycket folk idag som igår. Jag hade tänkt testa ett gympa-pass, men min fot kändes väldigt smärtsam efter den korta promenaden hem, så det blir nog bättre med styrkeövningar. Känns som att det blir ben och armar idag, men jag kan hinna ändra mig innan jag har tagit mig iväg.

Jag är som sagt ganska splittrad och framtiden är väldigt oviss. Jag är så kluven över när jag egentligen vill flytta till Skellefteå, jag känner mig inte riktigt redo ännu. Ansökningen är ett klick bort, men jag vet inte om jag vågar? För tänk om det är så att jag blir erbjuden något som jag inte kan ta på grund av att mitt vikariat inte är färdigt här? Det gäller att hålla sig på god fot med landstinget och kommunen... Gaaaah, jag blir vansinning av alla dessa tankar och funderingar som man ändå inte kommer någonvart med!!

Kanske blir jag lite klokare efter fikastunden som jag och Anna har planerat till imorgoneftermiddag, det ska bli mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0