Vilken härlig helg det har varit!

Helgen inleddes med en tågresa till Malmö där jag mötte upp Tommy på stationen. Vi gick på stan en sväng där jag införskaffade ett par nya skidglasögon (som jag faktiskt kunde andas i!!). Jag har haft problem att hitta glasögon som både passar hjälmen och som inte trycker på näsan, men nu så! Vi drog vidare till Thank God it´s Friday (något som jag hade laddat för ett helt dygn) där vi avnjöt en kall öl och en hamburgare. GOTT!! Sen gick vi till en annan bar på Lilla Torg där jag testade Irish Coffee för första gången, positiv upplevelse faktiskt. Vi avslutade kvällen med några öl på The Bishop´s Arms innan vi fick bråttom till tåget.

Lördagen började vid halv nio med en promenad i det strålande vackra vädret följt av en frukost bestående av frukostbullar. Tommy la in en önskan om lite discgolf vilket jag gick med på, det var ju skönt väder så varför inte? Vi gick också en sväng på stan där jag handlade lite till kvällens födelsedagsmiddag hos Anna. God mat och trevligt sällskap.

Klockan är bara halv elva, men jag har redan hunnit sätta igång en tvättmaskin, äta frukost, dricka kaffe och läsa tidningen. Jag ska nu sätta igång en ny maskin och bege mig ut på en löprunda för vädret verkar lovande även idag. I eftermiddag ska jag och Tommy baka morotskaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0