This is our home

Tänkte visa lite bilder på vår lägenhet i Eslöv, vi har ju bott här ganska länge så jag tycker att det är dags!

Sovrummet

 

Rakt in i badrummet

 

Badrummet från annan vinkel

 

Köket

 

Matplats

 

Vardagsrum

 

Mer vardagsrum med vår läshörna

 

Sådär. det var några bilder på hur vi har det! I övrigt njuter jag av en ensam lördag, Tommy hade först match och for sedan till Lund för att se på hockey. Jag har roat mig med att städa hela lägenheten, shoppa blommor och löptränat. Löpningen var jobbig idag, jag började med att värma upp och höll sedan ett tufft tempo i 4 min, vilade 2, högt tempo 3, vilade 2, högt temp 1. KLART! Kort men intensivt. Nu fastnade jag framför datorn, lite senare ska jag beställa en pizza och avnjuta den tillsammans med Eclipse och godis. Klockren lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0