Måndagkväll

Ja, då var jag tillbaka på heltidstjänsten igen och tur var väl det eftersom jag knappt har haft en stund inne på kontoret idag! Väl hemma slösurfade jag endel, bland annat efter lite träningsinspiration till den kommande cykelrundan i försommaren. Det är hög tid att börja tänka på träning här framöver och jag tänker börja löpa så smått, varvat med mycket daglig stretching, bugg och ridning såklart. Förhoppningsvis blir ridningen lite mer träningsinriktad i vår i och med avdelningsridningen och kanske någon dressyrtävling. Josefin har dessutom lovat mig en lektion och vis av erfarenhet vet jag att det blir svettigt!

Igår loggade jag in på ett skribentforum som jag var väldigt aktiv inom för några år sedan och såg då att jag hade ett mail från en tjej som jag pratade mycket med då. Jag har läst tillbaka endel på allt det jag skrev och  blir nästan lite rädd för den jag var då. Visst kan tankarna flyga förbi i huvudet men inte alls lika rotat som det var för några år sedan. Hur långt hade jag kunnat gå och framförallt, vad var det som gjorde att det vände?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0