Ibland går det upp och ibland går det ner

Igår var det ner, med det mesta.

Jobbet var tungt, jag kände mig allmänt dålig på det jag gör och ibland undrar jag om jag verkligen ska vara arbetsterapeut.

Maten var tung, jag hetsåt smörgåsar, helt utan anledning, vilket resulterade i mycket vätska i kroppen.

Avdelningslaget kändes tungt, hur tänkte jag när jag trodde att jag (förvisso med stöd) skulle kunna leda ett lag med allt var det innebär?

Blä, blä, blä, det mesta kändes bara tungt och omotiverad och dåligt.

Ridningen med Pajas var i och för sig en ljuspunkt, så jag får väl hänga mig fast vid det.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Klart du kan! Du och Pernilla har ju dragit igång det jättebra. Det är alltid lite segt att få ihop till träning, men när vi väl samlas är det jätteroligt.Och du ska fortsätta som arbetsterapeut så vi har så många anledningar som möjligt att hålla dig kvar i Skåne!

Kramar

2011-02-03 @ 21:02:04
URL: http://amarula2008.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0