Härliga söndagmorgon!

Söndagmorgon i lugn och ro, finns det något bättre? Tommy for iväg vid 10 för att spela discgolf och jag hade morgonen för mig själv. Åt frukost, drack kaffe och läste Dagens Nyheter. Städade lite, plockade undan, renbäddade och nu sitter jag och surfar. Dagen är fortfarande lång och jag tänkte att eftermiddagen ska få bjuda på lite träning. Kanske en tur i löparpjuksen och ett varv runt Bergabanan?

I fredags tackade vi av en kollega, vi åt och bowlade i Malmö. Riktigt trevligt var det faktiskt och jag imponerade med flera stikes, tyvärr inte efter varandra... Avdelningsträningen börjar ta fart, som det ser ut nu så är vi tillräckligt många för att kunna få ihop en träning om två veckor i Eslöv vilket känns riktigt kul!

Bjuder på några gamla bilder.

Lite galopp med Pajas.



Lite trav med Kaka för många år sedan. Ibland gör saknaden ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0