Gråvita skyar, tandläkarväder...

...en grävmaskin som sliter upp en cykelväg vid fotbollsplan
och nyponbuskar, nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar
ser jag när jag blundar och nånstans där så blev jag den jag är nu


Idag får man hålla hårt i hatten, jäklar vilka vindpustar det har kommit! Jag har varit hos tandläkaren, för första gången på nästan tre år. Jag gick därifrån med lite bortskrapad tandsten. Om min visdomstand blir inflammerad igen så får jag ta kontakt och eventuellt dra ut den i överkäken men nu är den fin så vi gör inget i dagsläget. Som belöning gick jag raka vägen till Intersport och köpte mig ett Dobsom R90 löpset som jag har suktat efter så länge! Otroligt nog fanns det en storlek som passade mig så ikväll står löpträning på schemat.

"Det är bara strimmor
ett litet kliv ut i världen"

Ja, det är bara strimmor, men for what it´s worth, så ger strimmorna mig så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0