Hemavan 2011

Vilken härlig vecka jag har haft tillsammans med min finaste och min familj. Resan började dock lite tråkigt med ett inställt SAS-plan till Stockholm men efter att jag tydligt uttryckt min åsikt om bolaget om de saboterade min fjällsemester så bokade de kvickt om oss till Bromma och vi tog oss till Arlanda i tid. Ibland är det bra att bli arg!

Veckan har bestått av massa snowboardåkning, sol, god mat, bastu, badhus och vansinniga mängder snö.



 

 

 

Nu är det ganska skönt att vara hemma igen och framförallt att det är lördag så man hinner packa upp och tvätta undan all smutstvätt i lugn och ro innan det är måndag igen. Lägenheten luktade precis så som Nydalalägenheten luktade när vi klev in genom dörren och det känns tryggt. Eslöv bjuder på åtta grader och vår i luften vilket är en ganska radikal skillnad mot Hemavans -3 och 150 cm snö. (jag skojar inte, det var sinnersjukt mycket snö!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0