Flyttpacka är oändligt tråkigt

På lördag flyttar vi till händelsernas centrum, Eslöv. Jag vet att det inte alls låter särskilt spännande, men det faktum att jag kommer ha 7 min promenad till jobbet, 20 min till Pajas och Tommy får 25 min med tåg till Malmö och dessutom kan spela discgolf i stan gör det hela mycket mer intressant. Lägenheten är dessutom otroligt trevlig, ljus och några kvadratmeter större än den vi bor i just nu. Det ommer bli superbra! Vi håller på att packa för fullt och som vid varje flytt så förundras jag över hur mycket skit man har och vad man egentligen gör med allt? Endel åker till soptippen, medan annat omsorgsfullt stuvas ner i flyttkartonger efter flyttkartonger... Nåväl, på lördag är det över för den här gången och då återstår bara att städa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0