Skellefteå, Umeå, Arlanda, Stockholm och till sist Skåne

Ja, i helgen har vi varit i Skellefteå. Idag åkte vi ner till Umeå och jag överraskade Malin på hennes födelsedag. Och av hennes ansiktuttryck att döma när hon såg mig stå i dörren så tror jag att hon blev överraskad och lite glad. Umeå var underbart de få timmarna jag var där och jag saknar staden mer än jag trodde. Tommy blir kvar några dagar till för att till helgen åka till Riksgränsen.

Så jag fick själv åka söderut och det känns inte alls roligt. Just nu sitter jag på Arlanda och ska snart ta mig in till Stockholm C och hoppa på nattåget till Skåne. Framme tidigt som synden och börjar jobba på en gång. Tung dag, men sen får jag åka hem och sova. Flyta med på tisdag och onsdag, åka till Pajas på onsdagkväll och välkomna mor och far på torsdag när de anländer efter en tågresa genom landet. Det ska bli roligt.

Usch och fy och en massa saknad och längtan och en massa konstiga känslor i kroppen. Men också en hel del glädje.

Tack och bock för mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0