To-do-lista

Kolla synen - CHECK! (ok)
Vårdcentralen - CHECK! (tömdes på blod och blev klämd och känd på)

Resultat: Provsvaren kommer nästa vecka och huvudvärken berodde på spänningar i nacken. Hm.
Åtgärd: Stretcha nacken. Ja.

Imorgon är det fredag och det är en mycket speciell fredag. Det är nämligen den sista dagen. Känns otroligt skönt! Sen ska jag fokusera på att må bra. I helgen får T besök, så jag ska roa mig med Treken, vi ska premiärrulla några mil om vägen inte är för blöt, vilket jag hoppas att den inte är! På söndag ska jag och J ha dejt hemma hos mig och baka morotskaka och mysa.

Positiv energi:
  • mamma och pappa kommer hit på Kristi himmelsfärd
  • min nya cykel är så fin! (jag vet, materialistiskt, men ändå!)
  • solen värmer och Landskrona börjar visa sin bättre sida
  • jag har fått en ny vän (och då menar jag inte min cykel)
  • LW 10 juli

PS. Det kommer fler delar av mig inom kort! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0