Ja, det är verkligen sant


B + T alltså.
Det är vi två för alltid nu.
Det känns fint eftersom det är Tommy som jag älskar mest av allt i hela världen.
Detta inlägg tillägnas honom.

Tack Tommy, för att du förstår mig, ser mig och hör mig.
För att du förstår när jag står i köket och säger "meeh" och kommer på en gång och tar ner något från en hög hylla som jag inte når.
För att du förstår när jag behöver vara ifred och för att du förstår när jag behöver en kram.
För att du låter mig gråta och skrika och sen får mig lugn igen.
För att du alltid får det att kännas bättre, oavsett vad som har hänt.
För att du följde med mig till landets ände.
För att du förstår att hästar är viktigt för mig och låter mig rida trots att du är allergisk.
För att du får mig att skratta hejdlöst.
För att du finns vid min sida när jag somnar.
För att du finns vid min sida när jag vaknar.
För att du låter mig sova på lördagmorgon och går och köper nybakat bröd till frukost.
För att du får mig att må så himla bra.

Detta är bara en bråkdel av anledningarna till att jag älskar dig och valde dig att dela mitt liv med.

Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0