Sista semesterdagen

Idag har jag och Tommy:

- varit på Landskrona stadsmuseum och sett på tre olika utställningar
- fikat på Gyllene Koppen
- lagat en trerättersmiddag bestående av mozarella, tomat/ inbakad fläskfilé/ blåbärspaj

Idag har jag:

- sovit till elva
- handlat
- tränat


Nu väntar jag på att pajen ska svalna och under tiden packar jag väskan inför kommande helgen, då ska jag nämligen vara funktionär på Fjord-SM som SSFF anordnar. Hela min lördag kommer bestå av vackra fjordingar. (det jag hinner se samtidigt som jag ska släppa in till framridning/ skriva åt domaren/ räkna poäng) Jag ska också hjälpa Josefin att hämta Pajas på kvällen och sen gå på SM-gala.

PS. Jag träffade både Kaka och Biskvi på Orust, de såg ut att må bra. Kaka doftade sommarhäst och verkar leva ett gott pensionärsliv på Flatön. Jag saknar henne... DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0