Dina ögon var ett fritt fall varje gång

Kära Lasse!
Tack för ännu en fantastisk spelning.
Att vädret erbjöd 25 grader och strålande sol gjorde inte ditt framträdande sämre.
Kvällens konsert var underbar, du har hittat fina förband och din egen insats var obeskrivbar.
Jag kan inte mer än att tacka och bocka!

/B


Så här efteråt sitter jag på balkongen med en Bacardi i handen och njuter av den varma sommarnatten. Det är mörkt och stjärnorna har klätt himlavalvet. Som ni säkert förstår så är jag nöjd med kvällen, den kunde inte ha varit bättre. Jag och Julia picknickade i oss allt möjligt gott och klockan 21.00 traskade LW in på scenen, jag hann knappt med. Men fantastisk var han och som vanligt lyckades han spela alla favoriter utan att vara en repris av tidigare konserter.

Jag ska snart krypa ner i den tomma sängen, jag saknar Tommy. Jag fick lite panik i fredags när jag insåg att jag hade en hel söndag att slå ihjäl innan Tommy kommer hem,  men Josefin var snäll och sa att jag fick rida Pajas, så det ska jag roa mig med. Hoppas att vi inte flyter bort i värmen. Tänkte också försöka städa undan lite i lägenheten, så den är fin tills jag ska hämta Tommy på flygplatsen.

. . . här finns du kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0