10 juli 2010

Lars Winnerbäck
Citadellet
Landskrona

Okej, jag vet, det är lite extremt, men det skiter jag i. Jag älskar honom ändå och älskar konsertkvällarna. Min bubbla. Ikväll ska jag dela bubblan med Julia och det kommer bli så bra. Melissa Horn ska toppa kvällen tillsammans med picknick bestående av potatissallad (hemmagjord), skinka, melon, vindruvor, jordgubbar och mörk choklad. Termometern visar 29 grader och det svävar tunna moln på himlen. Inte en regndroppe så långt ögat kan nå.

Det är magiskt.

Jag kom ner till Skåne igen igårkväll, Tommy stannar i Skellefteå till imorgon. Det är bara att packa upp och packa om, för nästa helg drar vi igen. Jag förstår inte vad jag bokade för biljett när jag ska sitta tre timmar på Arlanda, medan Tommy får sitta en halvtimme på Bromma för typ samma pengar. Vi får inte ens resa tillsammans :( Nåväl, tre timmars väntan på Arlanda är Henna och Ted väl värda, för lördagen är ju deras dag! På söndag ska jag och pappa ha mys på tåget hela vägen ner till Göteborg. Jag längtar! Jag hoppas att semestern ska råda bot på min hemlängtan, som nu nästan har uppnått en desperat nivå. Jag hoppas att den ska råda bot på att jag är less på jobbet, Skåne, träningen och ge mig lite ny energi.

Känslorna stormar, och jag försöker verkligen att just nu se positivt på Landskrona och Skåne, men det är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0