Tillbaka till vardagen

Nu är julhelgen över, med undantag för onsdag som är en trevlig ledig dag! Jag är tillbaka i lägenheten i Helsingborg efter en mycket trevlig nyårshelg hos farmor. Helgen kan sammanfattas i:

- fisk med kantarellstuvning (som jag faktiskt åt och njöt av!)
- hummer (!!)
- god dryck
- mysigt umgänge
- massor av snö
- inbakad fläskfilé
- sockerkaka
- ännu mera snö

Helsingborg väcker mig den 3:e januari med 13 minusgrader ute, det måste ju vara nån form av rekord! Dagen till ära kommer T äntligen hit. Jag ska fördriva tiden med att antingen promenera en sväng eller springa en sväng och handla för att sedan möta min kärlek på Knutpunkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0