Tappra bloggläsare

Ni är tre tappra själar som följer mina sparsamma inlägg. :-)

Första veckan efter semestern har varit väldigt blandad, när allt är fixat ska jag berätta mer om vad som har hänt, men innan dess håller jag det för mig själv. På måndag hoppas jag få klara besked och därmed kunna ringa ett väldigt viktigt samtal.

Idag har jag ridit ut med Anna och Lucia, en mysig tur på nya vägar. Med tanke på förra helgens aktiviteter så blev det endel tävlingssnack. Förra helgen gick SM av stapeln och jag stod som funktionär hela lördagen och halva söndagen. Många fina hästar och nostalgin har strömmat inom mig. För nio år sedan var jag debutant på fjordtävlingarna. Jag skänker en tacksamhetens tanke till min kära mamma som i ur och skur kört mig land och rike runt för att tävla. Som har hjälpt mig packa grejer, göra iordning, se till att allt var fixat, trösta mig när det gick dåligt och glädjas med mig när det gick bra. Jag hade aldrig fixat det utan henne!

Jag är glad att jag har hittat Pajas, Josefin och Anna. Pajas lindrar. Pajas luktar just nu sommarhäst. Pajas blåser varm luft i ansiktet på mig när jag blåser på honom. Fina, lilla hästen.

Tommy är i Malmö ikväll och dricker öl med några jobbarkompisar, så jag avnjuter ett glas rödvin i förlovningsglasen tillsammans med mörk choklad, brieost och Desperata Husfruar. Vad mer kan man begära en fredagkväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0