Fantastiska frisör!

Lika bra som alltid! Idag spenderade jag ganska lång tid hos henne, då jag gjorde om mina slingor och klippte mig. Nu skimrar håret i blont och rött, nästan lite guldaktigt. Frisyren blev kort i nacken och lite längre framme runt ansiktet. Härlig lördag!

I veckan har jag skrivit under anställningspapper för mitt nya jobb, så det är bara för chefen att skriva under och skicka ett ex till mig, sen är det KLART. Jag längtar så mycket! Jobbet är inom Eslövs kommun inom hemvården där jag också har ansvar för särskilda boenden. Det känns bra att det är hemtama arbetsområden, men ny arbetsgivare och mindre flängig tillvaro. Mina nuvarande jobb muttrar något i stil med "det är ju roligt för dig...", men jag vet att de innerst inne tycker att det är jätteroligt! (för min skull, kanske inte för deras) Jag tänker berätta mer om lägenheten när allt är deifinitivt och papper är påskrivna och då ska vi också börja ladda inför en stillsam inflyttningsfest. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0