Vad hände med den utlovade solen?

Det undrar jag verkligen. För i Landskrona ligger molnen som en tjock hinna över staden, dock inget regn som hindrar från en cykeltur.

Helgen började inte bra, jag fick snurra runt i en halvtimme innan jag hittade en parkering, där jag bara får stå i en halvtimme... Arg som ett bi rusade jag in i lägenheten och skällde ut parkeringsbolaget som fortfarande inte har skickat vårt keycard som behövs för att komma in på den parkeringen som vi sedan 1 april betalar dyrt för. Hon lovade att de skulle skicka den så fort de kunde.

Jag fick också rätt på pedalerna, killen i affären skrattade gott åt misstaget och sa att det aldrig hade hänt förut. Jag ger det ett försök att skruva fast pedalerna själv, tänker att det går snabbare. Nu sitter jag här och laddar upp med lite havregrynsgröt och banan innan jag ska ge mig ut och hitta en med långvarig parkering och sen rulla ut ur staden. Får se vad rundan slutar på!

Ha en fin helg!

-jag saknar-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0