Nu finns det ingen återvändo

Malin, syster yster och jag är nu anmälda till Tjejmilen 2010, vad roligt det ska bli! När jag pratade med Malin igår blev jag så sugen på att springa och att köpa lite nya träningskläder. Problemet är bara att jag skulle behöva både nra löparkläder och cykelkläder = DYRT. Idag testade jag formen och sprang en liten sväng runt Citadellet. En tredjedel av turen löper längs vattnet och det var så vackert med havet och solnedgången. Landskrona börjar verkligen visa sitt bättre jag, det är bara trist att det finns en grupp människor som sätter staden i skräck. Hur som helst var väl löpformen inge vidare, men med några träningspass till tar jag mig runt Vårruset tillsammans med A.

Jag började fundera på vad vi ska hitta på under våra två semesterveckor och kom då fram till att jag inte har träffat min mellanbror på TVÅ ÅR. Hur sjukt är inte det? Därför bestämde jag mig för att åka ner till Orust efter bröllopet i Umeå då mina två yngsta bröder ska vara där då. Eventuellt tar jag med mig G ner till Landskrona efter några dagar på Orust så han får se hur vi har det. Andra veckan har jag och T tänkt att hitta på något mysigt och mest bara ta det lugnt tillsammans. Det kan behövas efter det senaste årets arbete...

Nu blir det Grey's Anatomy och ananas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0