Myssöndag

Söndagar som denna gillar jag. När jag hade vaknat vid halv tio gick jag och T till affären för att köpa frukost, som vi sedan avnjöt på vår balkong som badade i solsken och värme.

Sen bakade jag en tårta, eftersom någon fyller år imorgon och efter lunch tog jag en promenad till stationen och åkte till Lund där jag träffade A. Vi fikade, surrade och tog en promenad. Efter att inte ha setts på typ två år hade vi ganska mycket att prata om och ta igen. Solen sken och det var varmt och skönt och alldeles jättemysigt! Hoppas vi kan få in en kvalitetskväll på Höskär i sommar, bara vi två.

Ny vecka imorgon, tiden bara springer iväg tycker jag. På onsdag ska jag till Pajas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0