Detta är tragiskt!

Jag är snart 24 år och begriper mig fortfarande inte på det här med att deklarera. Jag måste ringa till min pappa och be om hjälp. Tyvärr var han inte hemma ikväll, så jag kan inte deklarera förrän imorgon. Grattis Britta. (det känns dock skönt att höra att mamma inte kunde hjälpa mig, för det innebär att inte hon heller begriper sig på deklaration, och hon är betydligt äldre än 24 år!)

Från det ena till det andra, idag tog jag tag i mitt liv och lämnade intresse på att vara medryttare på en häst. På fredag ska jag åka och hälsa på ägaren och titta på hästen. Det är en fjording på 21 år, verkar ha ungefär samma lynne och utbildningsnivå som Kaka, så det ska bli riktigt spännande! Jag har länge gått och funderat på att skaffa mig en sköthäst, men har inte riktigt kännt mig mogen att släppa in någon ny häst i mitt hjärta och framförallt inte ta hand om någon annans ögonsten. Nu längtar jag till fredag och hoppas på det bästa, det låter väldigt positivt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0