...you are heaven's gift to the world

Så fin. Så omtänksam. Vackra ögon, starka armar, ett tryggt bröst och värmande händer. Och alltid finns du där för att få mig att skratta! Jag älskar dig.

Nu är alla biljetter bokade. På fredag sätter vi oss i en flygmaskin halv fem som tar oss upp till Stockholm. T flyger till Skellefteå och jag flyger till Luleå. Där möter min älskade bror mig och vi kör hem till honom för att ladda inför nästa dags resa. Då kör vi inåt landet upp till fjällen för att koppla av och njuta av livets bästa. Påminnas om att livet är ganska bra trots allt. Äta gott, dricka gott, må gott. Plocka kantareller, bada bastu, se på film och serier. På måndag åker vi tillbaka igen för att gå på bio och se Beck. quality-time.

Sen åker jag vidare ner till Piteå och hälsar på mor och far en snabbis för att sen åka till Skellefteå och säga hej. På torsdag eller fredag åker jag och T till Umeå och hälsar på alla våra söta vänner! JAG LÄNGTAR EFTER ER!!

Denna vecka är min sista jobbvecka. Känns lite konstigt, men också skönt. De sista dagarna är väldigt stressiga, då min kollega har semester, men det får gå ändå. Det jag hinner gör jag och det jag inte hinner får jag lämna till de två som är kvar när jag slutar. Igår träffade jag min nyfunna sjukgymnastkompis Julia i Lund. Vi lagade en supergod lunch och bakade hallongrottor och drack te. mysigt. Till middag åt jag och T surströmming så det doftade härligt i hela köket! Gott var det och mätt blev vi.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0