Ny dag med nya möjligheter

Gårdagen gick som en dimma förbi och verkade aldrig ta slut.
Idag vaknade jag med lite ny energi och bestämde mig för en löprunda före frukost. Det var plågsamt jobbigt och inte helt hundra i benhinnorna. Jag börjar bli less på att vara trasig, känns som att jag har vilat hur mycket som helst och tränat icke-belastande, men inte bra ändå. Nåja, det blir hur som helst inget Skannelopp och det är fortfarande lång tid kvar till Tjejmilen. Dock inte lika lång tid kvar till ett eventuellt skidlopp...

Under eftermiddagen åkte jag och T för att handla veckans mat. När vi hade betalat och skulle gå därifrån så tjöt det om mig. Tillsammans kunde jag, T, väktaren (!!) och en personal konstatera att det var något i min väska som pep, så jag fick traska med väktaren för att se vad det var. Det visade sig att jag hade ett gammalt larm kvar i min plånbok som kan ge utslag nu och då. Väldigt märkligt om jag får säga det själv, med tanke på att jag har handlat där många gånger och aldrig pipit förut.

Veckan som kommer bjuder på en del jobb och förhoppningsvis lite träning. På fredag får jag fin-besök och jag längtar massor! Sitter och försöker planera vad vi ska hitta på för något mysigt. God mat, lite vin, kanske lite shopping, fika på stan... Tyvärr uteblir träffen med Henke eftersom han skulle umgås med sin familj nu när han har lagt av med fotbollen. Typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0