Fribiljett mot himlen

"överallt, av och till
hör jag klanger från dig
och hösten"


Kära läsare!

Ikväll är den stora kvällen. Den som jag har väntat på sen i somras. Biljetterna har legat i min skrivbordslåda sedan den 19 juli.

Lars Winnerbäck spelar i Baltiska Hallen, Malmö!!

Jag antar att de flesta av er vet att jag är en hängivet fan av denna man och musiker. Ikväll får jag alltså gå in i min Lasse-bubbla, där inga bekymmer eller tråkigheter ryms. Där ryms bara upprymdhet och lugn. Under två timmar existerar ingenting annat än personerna på scenen och jag.

Ikväll, då får jag min fribiljett mot himlen och det kan ingen ta ifrån mig!

Ha en underbar fredagkväll och helg, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0