Vill ha!

Dagens, veckans, månadens och förmodligen årets vill ha:
 - en racercykel -

I Helsingborg är det varmt som det är i övriga landet. Helgen bjöd på årets första dopp vilket var SVINKALLT, men nu är det gjort iallafall. Jobbet rullar på och det går bättre och bättre för varje dag. En del människor är så himla söta och tacksamma för så lite hjälp. Veckorna springer iväg och det är så roligt att få titulera sig som arbetsterapeut och inte arbetsterapeutstudent.  (även om det också var en trevlig tid) Då accepterar folk en och kan ta emot hjälp trots att det var någon annan de egentligen sökte. Det är häftigt. Jag har också beställt en fin skylt med mitt namn och titel, så de jag möter ska se vad jag heter.

Idag har jag och Tommy haft premiär på tennisbanan och det gick över förväntan. En timme i veckan kommer nog göra susen för min karriär. ;) Nu i veckan ska jag också komma igång på allvar med löpningen så att det där loppet i slutet av sommaren verkligen blir genomfört med acceptaben tid!

Lilla Biskvi var som ni säkert ser på bilderna, hur söt och kelig som helst. Jag hade kunnat ta henne under armen och packa med henne till Helsingborg, om inte Tommy hade varit så allergisk. Kaka kändes precis som vanligt där hon bar mig på ryggen, vilket kändes skönt. Någon gång när jag blir stor och hittar ett bra stall med goda omklädningsmöjligheter vill jag skaffa en häst igen.

Hej för den här gången!



Kommentarer
Postat av: Micis

Vad roligt att höra att du trivs på jobbet =)

Snart ses vi längtar

KRAMAR

2009-07-01 @ 15:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0