En vecka fylld av hejdå...

Så sitter jag här, kvällen innan jag tar min examen i arbetsterapi. Det mesta är nedpackat, de värsta momenten är städade. Jag ska hämta mamma på flyget imorgonförmiddag och pappa kommer med bilen. Jag ska ha champagnefrukost med klassen och säga hej då. Jag har inte gjort annat i veckan än att säga hej då. Jag försöker att inte tänka på det, att skjuta bort känslorna, för annars skulle jag bara gråta. Det gör jag alltid vid avsked. Det känns ändå rätt att lämna Umeå, staden har gett mig så mycket och det är dags att gå vidare. Se vad Skåne och Helsingborg kan erbjuda. Jag är oändligt glad att jag har Tommy vid min sida i de många långa milen och tillsammans får vi uppleva sommaren på ett sätt vi inte är vana vid.

Så denna vecka har varit fylld av hejdå, medan nästa vecka kommer bestå av en massa hej. Det blir spännande. Hej då Umeå och hejhej Helsingborg!

Kommentarer
Postat av: Carina Lundberg

Hej Britta!

Lycka till i Helsingborg!

Säger inte hejdå utan vi syns någon gång. Kanske vid en vårvinterpromenad då vägarna går förbi Pitholm och du finns hos mor och far.

Kram

Carina

2009-06-05 @ 08:12:28
Postat av: Elin

Britta! Nu väntar jag på ett hej och ett litet livstecken nerifrån Skåne. Hoppas allt är bra och att solen skiner på er. Kram

2009-06-12 @ 15:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0