Besökarna avlöser varandra

Det är trevligt med besök. Vi har haft en strid ström av besökare senaste veckorna. 
Tidigare idag lämnade min bror staden efter ett mycket kort och väldigt trevligt besök.
I lördags träffade jag M i Malmö, det var en fin dag med museum (som var varmt), lite fika,
lite shopping och en god middag.
I söndags shoppade jag träningskläder, eftersom min älskade gav mig ett presentkort.
Lite tröjor att springa i och en cykeltröja. Den är fin.
Jag har också fått SPD-pedaler och vilken känsla det blev på cykeln!
Nu kan jag både trycka och dra. Me like.
Jag tycker om att rulla fram på landsvägen och jag ska spara pengar till en riktig racer-cykel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0