Vad som händer i helgen

Denna helg inleds med att jag ska sätta mig bakom ratten, helt själv, och köra från Helsingborg till Malmö. En riktig utmaning med andra ord! I Malmö ska jag hämta Tommy på jobbet occh så ska vi titta på en lägenhet. Det är en möblerad andrahanslägenhet. När titten är gjord kör vi tillbaka till Helsingborg, packar in sommardäcken i bilen och kör vidare norrut mot Orust. Där ska vi spendera helgen och sysselsätta oss med att mysa framför brasan, basta, äta god mat, dricka gott vin och må allmänt gott.

Igår blev jag glatt överraskad, när jag såg att jag hade ett paket från "arbetsterapeuten" att hämta ut. Det var en julklapp från FSAstud, två söta glöggkoppar. Tack, tack!!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0