Fint med fredag

Fredag står det i kalendern och jag har varit ledig. Passar på att njuta av mina lediga dagar, då de snart är över. Jag har roat mig med att sticka julklappar och det börjar ta sig! Fem är stickade, tre och en halv återstår och jag tror jag hinner före julafton. Jag har också släpat mig ut på en löprunda i hela 50 minuter, vilket var väldigt skönt. Jag tog en före och efter bild, men den behåller jag för mig själv. Efter-bilden var så svettig... Det gick över förväntat att springa så långt, inga ömma benhinnor eller knän. Min form varierar väldigt mycket pass till pass. Tisdagens morgonpass gjorde ont både här och där.

Nu sitter jag och väntar på att T ska komma hem, vilket lär dröja ett tag till, då han missade bussen till Knutan imorse, haha. Vi ska äta tacos ikväll och ladda inför morgondagen. Vad händer imorgon då? Jo, först och främst ska vi sova ut. Sen ska vi bege oss till stan eller Väla och se om vi hittar något snyggt att bära inför kvällens julbord tillsammans med T:s jobb. Det ska bli spännande att få uppleva ett äkta skånskt julbord! Det blev för övrigt ingen lägenhet i Malmö, på måndag ska vi åka och titta på en i Landskrona. Fördelen med Landskrona är att det är mitt emellan våra olika jobb. Vi får se var vi hamnar i slutändan.

Ska återgå till mina sticknålar nu och sticka det jag kan innan T kommer hem, han tycker att jag är så tråkig när jag bara sitter och stickar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0