UPPLADDNING

Dagen före.

Jag sov till halv elva och började dagen med en frukost. (ganska bra start om jag får säga det själv) Sen var Tommy snäll och bytte däck på min cykel, vilket inte var det lättaste. Som tack för denna insats fick han en puss och en lagad lunch. Efter maten roade jag mig med att sitta och sticka, nu är det bara en enda toffel kvar till de kommande bäbisarna i Stockholm! En middag bestående av taccos inhandlades och avnjöts. Sen tog jag en rask powerwalk tillsammans med min nya favorit Joshua Radin och hoppade därefter i ett varmt bad tillsammans med min kära sambo. Nu sitter vi här och ska avsluta kvällen med en liten bit morotskaka, honungsmelon och vindruvor!


400 meter simning.
2 mil cykling.
5 kilometer löpning.

Jag ska klara det på en bra tid!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till imorgon Britta! Tror du grejar det där fint!

2009-08-15 @ 22:28:59
URL: http://rubusarcticus.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh, visst är han bra!!! Vi verkar ha nästan identisk musiksmak du å jag :)

Hoppas att du fick en bra tid, med den där uppladdningen nu då. Vill höra om loppet i detalj! Kram

2009-08-16 @ 18:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0