Någon annan

"och allt var så konstigt
men förbannat kul
det kunde ha varit nån annan
men det var jag"



Nu har jag och Tommy bott ungefär två månader i Skåne. Under tiden som har passerat har jag insett några saker.

- det går att överleva utan IKSU. det är svårt, men det går. om man sätter upp mål med träning, tider och längder så går det.
- skånskan är inte så svår att förstå.
- det är nattsvart om nätterna och jag saknar norrlands-ljuset.
- tommy förgyller min tid och skåne hade inte varit detsamma utan honom.
- de korta avstånden i skåne öppnar upp för en rad möjligheter.

- men mest av allt har jag insett att umeå-tiden var fantastisk, och att det var ni som gjorde den fantastisk.

Jag saknar er!








Kommentarer
Postat av: Micis

Haha vilka härliga bilder =), Jag saknar dig med, enormt mycket! Puss

2009-08-04 @ 23:05:44
Postat av: sandra

haha, jag gillar bilden med oss och toapappret. minnena från peddanförfesterna kommer liksom åter ;)

2009-08-05 @ 02:59:24
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0